Gyakran Ismételt Kérdések

Mit ellenőrizzek, ha hibát tapasztalok?

 Megkérjük a Tisztelt internetes előfizetőinket, a hiba bejelentése előtt ellenőrizzék, a következőket:

  • a Lan-kábel és a koax-kábel jól van-e csatlakoztatva;
  • a modemen a kijelzők rendeltetésszerűen világítanak-e;
  • a gépben található Lan-hálókártya nem sérült-e meg, illetve nem került-e letiltásra;
  • router használata esetén, iktassa ki a routert és a modemet közvetlenül csatlakoztassa a számítógéphez;
  • végezzen el egy újraindítást a modemen, az adaptert húzza ki a konnektorból, várjon egy kicsit és dugja vissza;
  • ellenőrizze nem vírusos-e a számítógép;
  • sebesség probléma esetén a következő oldalon mérjen sebességet: www.speedtest.net;
  • amennyiben vezeték nélküli routert használ, ellenőrizze, hogy le van-e védve jelszóval, mert ennek hiányában bárki rácsatlakozhat az Ön routerére.

 

Levelező kliens programok beállításához szükséges segítség

Kérjük amint értesítést kapnak, hogy elkészült a postafiókjuk, a http://webmail.novicom.hu címen belépve, az alap jelszót kérjük azonnal változtassák meg!

Célszerű ezután a lépés után megkezdeni a levelező kliens program beállítását.

Alapvető adatok:

  • POP3, SMTP szerverek címei: mail.novicom.hu
  • POP3 port: 110
  • SMTP port: 587 titkosítás módja: TLS

Az smtp levél küldő szervert csakis a novicom hálózatán belül lehet ingénybe venni.

Az alábbiakban letölthető formában elérhetővé tesszük a népszerűbb levelező kliens programok konfigurálásához szükséges dokumentációkat:

Outlook Express

 

Nem kaptam meg az Novicom számláját. Mit kell tennem?

Abban az esetben, ha adott hónap 20-ig nem kapja meg az Novicom számláját, akkor kérjük, jelezze az alábbi elérhetőségek valamelyikén: telefonon, emailben, személyesen.

 

Ha a fizetési határidő letelte után fizetem be a számlámat, akkor hogy tudom leigazolni a befizetésemet?

  • Fax: a befizetést igazoló feladóvevény másolatát kérjük, küldje el faxon a 06 59/201-110 fax számra.
  • E-mail: a befizetést igazoló feladóvevényt beszkennelve kérjük, küldje el az ugyfelszogalat@novicom.hu címre.

 

Szeretnék az adott havi számlám kimenő hívásairól részletezést kapni. Mit kell tennem?

Kimenő hívásairól Ön vagy meghatalmazottja (két tanú aláírásával ellátott meghatalmazással) kérhet számlarészletezést. Kérjük, hogy igényét az alábbi elérhetőségek valamelyikén jelezze

  • Email: ugyfelszolgalat@novicom.hu
  • Fax: 06-59/201-110

 

Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?

A számlák kiegyenlítésére az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Eseti átutalás: eseti átutalásnál az adott számla kiegyenlítését internetbankon vagy személyesen a számlavezető bankjánál kezdeményezheti. A közlemény rovatban kérjük, hogy tüntesse fel a Szerződés számát.
  • Csekkes befizetés: postai csekkes befizetési mód esetén a csekk befizetését Ön kezdeményezi a Postán.

 

Mit jelent a számhordozás, mi a folyamata?

A számhordozás azt jelenti, hogy Ön a meglévő telefonszámát megtarthatja akkor is, ha telefonszolgáltatót vált. Azaz telefonszolgáltató-váltás esetén a régi, már megszokott telefonszámát tudja használni az új szolgáltatónál is.

A számhordozási igényt az előfizetőnek mindig az újonnan választott szolgáltatónál kell kezdeményezni.

Az új szolgáltató kikéri az Ön számát meglévő szolgáltatójától. Amennyiben a számhordozásnak nincs akadálya, a meglévő szolgáltató engedélyezi a szám hordozását az újonnan választott szolgáltatóhoz.

 

Módosítható-e a számla befizetési határideje?

Nem, minden előfizetőnk esetében egységes a számla befizetésének határideje.